כיצד קובעים מנועי החיפוש את דירוגו של כל אתר? מכלול הגורמים שלוקח בחשבון האלגוריתם של גוגל, מנוע החיפוש המוביל בעולם, אינם ידועים במלואם ומקדמי אתרים חושפים אותם אט אט על ידי שימוש בניסוי וטעייה. עם זאת, גורמים רבים ידועים באופן ודאי כמשפיעים משמעותית על הדרוג בגוגל ובמנועי חיפוש אחרים כאשר אחד העיקריים שבהם הוא תוכן מקורי.
תוכן מקורי לקידום האתר אינו תוכן רגיל ועל מנת שישיג את מטרתו הוא חייב לעמוד בכמה כללים מחמירים הנוגעים הן לעיצוב שלו והן לניסוח שלו ולבחירת המילים. תוכן שישיג קידום יעיל לאתר הוא תוכן אשר מכיל בצפיפות גבוהה את מילות המפתח, תוכן מקורי שאינו מועתק משום מקום, כזה שמצליח לעניין אבל גם למכור, להיות מקצועי אבל גם שיווקי- תוכן כזה הוא תוכן מנצח!
לתוכן מקורי באתרי אינטרנט תועלת רבה- חלק מהתוכן נכתב על מנת להופיע באתר (בדפי הנחיתה) ולתרום לריבוי מילות מפתח באתר, לדינאמיות של האתר ולתוכן מקורי ומשמעותי, שלושה פרמטרים חשובים ביותר בקידום אתרים. חלקם השני של המאמרים ייועד לאתרי מאמרים חיצוניים במטרה להשיג קישורים נכנסים לאתר ולגרום גם לבעלי אתרים אחרים לקשר לתוכן המקצועי המוצג בדפי האתר, פרמטר נוסף וקריטי בקידום אתרים.
יצירת תוכן מקורי היא אחת הדרכים הטובות והזולות לקדם את אתר האינטרנט ולהשיג בנוסף גם תרומה למוניטין של החברה והגדלת החשיפה שלה ללקוחות חדשים. תוכן מקורי יכול להיכתב על ידי עובדי החברה אולם מוטב כי ייכתב על ידי כותבים מקצועיים. כתיבת תוכן מקורי לקידום באינטרנט היא אומנות בפני עצמה והיא אינה דומה לסגנונות כתיבה אחרים. שימוש בתוכן חובבני עלול להשיג תוצאה הפוכה ולהזיק לאתר שלנו ולכן מומלץ לבחון היטב את התוכן, לבצע הגהות ותיקונים ולהיות בטוחים בו לפני הצגתו באתר. כותבי תוכן מקצועיים עבור אתרי אינטרנט מצויים בשפע אך כמו בכל תחום גם כאן השרלטנות חוגגת. על-מנת שלא ליפול בפח ולהצליח להשיג קידום יעיל באמצעות תוכן בחרו היטב את הכותבים שלכם, הקפידו על מילות המפתח המתאימות ועשו זאת באופן שוטף, התמורה לא תאחר לבוא!
http://www.ivtext.co.il
קופירייטינג
כתיבה
שירותי קופירייטינג, כתיבת תוכן לאתרים ברשת